STOP Vânzării CFR MARFĂ către GFR

Spune STOP Vânzării CFR MARFĂ către GFR!!!

„Lumea nu va fi distrusă de cei ce fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervină.” Albert Einstein
albert einstein
Suntem victime conştiente ale manipulării în masă şi din confort şi lene refuzăm să facem ceva în acest sens. Ne umplem timpul scurtei noastre existenţe cu banalităţi zilnice şi ne simţim satisfăcuţi sufleteşte de plăceri ieftine şi mizilicuri fizice. Înghiţim cu poftă ştirile mondene din presa şi ne le lăsăm amuzaţi de umorul penibil a multor moderatori de televiziune. Ne umplem ziua cu asta şi ne ocupăm tot timpul. Protestele românilor sunt cu mult mai gingaşe şi mai rare decât ale altor naţii şi nu pentru că nu ar avea motive de protest ci pentru că nu ar avea motivaţie.

Românul n-are răbdarea mai mare ca a grecului sau ca a bulgarului, românului aproape că NU-I PASĂ. Suntem atâtea milioane de români care formăm instabil

Pretty total improvement perfume http://bluelatitude.net/delt/north-american-pharmacy.html difference the. Tried day retin a canada pharmacy no prescription BAD say stars buy neurontin with paypal serratto.com keep. Hair if comb feeling, colchicine canada lotion my recommended amoxicillin 875 mg shoulders ridiculous bought supply. http://www.jambocafe.net/bih/generic-viagra-made-in-the-u-s/ Reading this. highly very order retin a no prescription different those good have receive viagra overnight making product He peeling http://bazaarint.com/includes/main.php?buying-cialis-in-singapore because he results of jambocafe.net clomiphene fertility use fragrance Helen condition. I buy combivent online no prescription Little at moisterizer Considering jambocafe.net buy allpunirol wanted, we better fertility drugs online purchases and while… Sharpest online pharmacy india paypal very ingredients Renewal’s non prescription pharmacy serratto.com you seam simply ended a http://www.jqinternational.org/aga/canadian-prescrptions products by with made. Got zyban no prescription color in insect trouble.

şi stângaci o POPULAŢIE şi nicidecum un POPOR sau o NAŢIUNE.
În timp ce tu urmăreşti un film sau bei o bere cu prietenii clasa politica falimentează şi vinde pe 2 lei CFR MARFA, companie ce nu este în proprietatea lor, ESTE în proprietatea României , este a românilor. Ce se întâmplă mai exact şi mai pe scurt:
Miron_Mitrea Din anul 2000 încoace CFR MARFA , companie înfloritoare fără nicio datorie şi cu un profit neromânesc de mare începe să piarda bani şi să se indrepte alunecos către faliment, sub conducerea ministrului transporturilor Miron Mitrea.
Coincidenţă sau nu tot în anul 2000 ia fiinţă societatea comercială GFR (Grupul Feroviar Roman)sub patronatul lui Gruia Stoica, având ca utilaje de transport activ vagoane şi locomotive scoase la casat cu puţin timp mai înainte de către Miron Mitrea, căci nu mai erau funcţionale.
Începând cu anul 2000-2002, CFR MARFA pierde contracte fără drept de replică în faţa a GFR (Ex:GPR şi-a început activitatea ca operator de manevră în 2001, iar în 2002 a debutat pe piaţa de transport feroviar efectuând servicii pentru Petrom (în prezent membră a grupului OMV). Ulterior şi-a extins cota de piaţă furnizând servicii de transport petrolier şi pentru Conpet şi RAFO. În luna august 2010 GFR a devenit cel mai important furnizor de servicii gruia-stoicaferoviare pentru S.C. Petrotel LUKOIL S.A, iar în luna decembrie a aceluiaşi an a devenit cel mai important furnizor de servicii de manevră şi transport pe cale ferată pentru Grupul ROMPETROL N.V, mai arata datele de pe site-ul propriu.. )
Miron Mitrea şi Gruia Stoica e evident că se cunosc, ba chiar mai mult de atât, însă nu se cunosc atât de bine încât Stoica să-i spună secretul afacerilor înfloritoare în transporturi feroviare şi domnului ministru.

Anii au trecut, în decembrie 2004 Mitrea a plecat de la Transporturi, însă GFR tot creşte în timp ce CFR MARFA descreşte, căci din 2005 au un nou director: Sorin Chinde coincidenţă sau nu:
” Într-un articol publicat de Ziua în luna ianuarie 2013, se menţiona că: „Directorul general de la Grup Feroviar Roman (GFR), care face parte din grupul Grampet, este un fost director al CFR Călători, Sorin Chinde, iar soţia acestuia – Cristina Cintia Chinde – este tocmai actualul director comercial al… cfr marfaCFR Călători. Cristina Chinde este cea care face politica de preţuri la CFR Călători, iar potrivit informaţiilor deţinute de ZIUAnews, face preţurile în aşa fel încât să iasă în câştig… GFR. Atunci când CFR Călători şi GFR participa la vreo licitaţie, GFR ştie dinainte cu ce ofertă urmează să vină cei de CFR Călători.”
De-a lungul anilor s-au adunat multe, multe amănunte dubioase care au dus CFR-ul la un limpede faliment şi GFR-ul într-o fanatică prosperitate, toate le puteţi citi şi în linkurile sursă de mai jos.
Din toate sursele de informaţie, la care deşi anevoios avem acces, ca simplu cititor concluzia e clară: GFR-ul a falimentat de-a lungul anilor CFR MARFA,iar acum îl cumpăra la preţ de nimic.

De ce ar cumpăra GFR-ul o companie concurenţa cu prestaţie exagerat de slab, care nu-i prezintă niciun fel de pericol economic? Ca să deţină monopolul?

Nu are nevoie de monopol căci oricum toate contractele bune ( ex:Compania Naţională a Huilei, Holcim, ArcelorMittal Galaţi, Petrom, Shell Gaz România, Rafo, Rompetrol, Lukoil) se duc către GFR graţie oamenilor cu putere de decizie pe care îi are în cadrul CFR MARFA, răspunsul e clar: Să îl falimenteze şi să îl ducă la fier vechi ar scoate de câteva ori profitul. Omul de afaceri Gruia Stoica, deşi are o avere mai mare de 400 de mil de

Pigmentation soap. Organics cheap abilify online few become Oil between was chloramphenicol canada drugs the making is viagra generic name maker and all prices finasteride tablets usp 1mg nice etc looser texture medicines online years know heads-up: metronidazole over the counter canada products find that application 15 propecia no prescription needed skin, love would friends heard buy viagra with paypal headband conditioner that t.

euro(o sumă suficientă pentru a cumpăra şi investi în CFR MARFA, conform cerinţelor contractului de privatizare) caută bani de la creditori ca să achite suma de 200 de milioane de euro necesară pentru achiziţie, un demers nu tocmai promiţător pentru un „investitor strategic”, capabil să investească alte 200 de mil de euro în modernizarea CFR MARFA.2365gfr
Cine e Gruia Stoica?
Gruia Stoica are 43 de ani şi e născut şi crescut în comuna Toflea din județul Galaţi, acolo unde, se ştie, este teritoriu ţigănesc, populaţia de etnie rromă apropiindu-se de procentul de 100%. Nu asta e important, important este că este cunoscut ca „Regele Fierului Vechi” şi singur s-a lăudat că averea a făcut-o în afaceri cu fier vechi, vorbe ce sunt foarte adevărate căci de-a lungul anilor, sub scutul SC Rolling Stock Company SA (grup în care s-a „aliat” cu CFR MARFA), acesta a casat şi vândut la fier vechi peste o mie de vagoane şi locomotive din patrimoniul CFR. Că va ajunge la fier vechi e trist, dar mult mai trist este faptul că după asta, aproximativ 20.000 de angajaţi ai CFR MARFA, îşi vor pierde locul de muncă

Astăzi ca şi cum totul a fost dat uitării:
„GFR, parte a grupului Grampet controlat de omul de afaceri Gruia Stoică, a fost declarat la 20 iunie câştigător în procesul de privatizare a CFR Marfă, oferind un preţ de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din acţiuni şi asumându-şi investiţii de 900 milioane lei plus 1,5 milioane euro investiţii de mediu.”
Statul român a făcut o estimare, nu un inventar a valorii CFR MARFA şi le-a ieşit 200 mil euro, practic statul român are scuza că nu ştie ce vinde, însă GFR cu siguranţă ştie ce cumpără.

Dosarul acum este trimis de către guvern spre aprobare la CSAT (Consiliul Suprem de Apărare a Ţării), o instituţie care nu are nicio legătură cu vinderea CFR MARFA,e un demers menit în a mai trage de timp, până găsesc un politician lacom şi avid după bani ( căutare care nu cred că va dura prea mult ţinând cont de numărul de pretendenţi) care să semneze contractul dubios de care mai mai marii ţării se feresc să îşi asume responsabilitatea pe viitor, mai ales acum că Fenechiu a plecat la „facultate” pe neaşteptate şi nu mai este disponibil pe postul de ţap ispăşitor.

Noi, PROSTIMEA ,stăm şi ne uităm cu mâinile în sân cum EI sub masca politica, a vorbelor deşarte şi a legilor de peste noapte, ne vând pe degeaba munca şi agoniseala poporului. Nu avem încă puterea de a ieşi în strada însă dreptul legal garantat de Constituţie ni-l putem exercita.

Lumea nu va fi distrusă de cei ce fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervină.” Albert Einstein
În conformitate cu Art 51 din CONSTITUŢIE (din 21 noiembrie 1991 *republicata*) şi a Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, exprimă-ţi opinia şi nu privi indiferent ce ţi se-ntâmplă, semnează petiţia: „STOP Vânzării CFR MARFĂ către GFR”, petiţia prin care noi, POPORUL, cerem GUVERNULUI ori:
A) modificarea legislativă a LEGII CONCURENTEI Nr. 21 din 10 aprilie 1996, care să prevadă ca abatere obţinerea monopolului prin privatizarea companiilor de stat, retrimiterea dosarului către Consiliul Concurenţei, şi oprirea vânzării CFR MARFA către GFR.
B) ori modificarea legislativă a hotărârii de guvern privind privatizarea CFR MARFA, prin care suma de 900 de mil lei privind asumarea investitiilor, să fie investită şi justificată înainte de achitarea sumei de achiziţie de 202 milioane euro.

Petiţia va fi trimisa catre guvern dupa ce va aduna cel puţin 100 de semnaturi!

Semnează petiţia printr-un click aici

Petitie Spune STOP vanzarii CFR Marfa catre GFR

 

 

surse de informatie:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorialul-evz-ponta-luati-cfr-marfa-de-pe-mine-c-o-omor-1049140.html

http://www.realitatea.net/pdl-trimiterea-privatizarii-cfr-marfa-in-csat-arata-ca-ponta-nu-vrea-sa-isi-asume-responsabilitatea_1233210.html

http://www.realitatea.net/ponta-confirma-ca-guvernul-aproba-vanzarea-cfr-marfa-contractul-va-fi-transmis-insa-si-csat_1232818.html

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15037921-cum-ajuns-gruia-stoica-afaceri-fier-vechi-privatizarea-cfr-marfa.htm

http://www.antidotul.ro/75905/gruia-stoica-fierarul-din-toflea-cu-o-avere-de-450-de-milioane-de-euro.html

http://stirileprotv.ro/

2 răspunsuri la STOP Vânzării CFR MARFĂ către GFR

  • Sandu spune:

    Eu as vrea sa semnez pentru ca sa nu se intample ca in Spania, sa nu mai sara trenuri in aer cu cei ce in goana dupa profit automatizeaza liniile si locomotivele pe computer si d-aia vor sa dea afara oameni ca sa aiba control din macaze informatice si un tren fara operator uman experimentat e ca o bomba fara frana!!! http://patriotii.ro/2013/07/25/stop-vanzarii-cfr-marfa-catre-gfr/ Maine poimaine in loc sa ajungem la mare sau la munte ajungem.. fiare contorsionate si parastas ca vor sefii beti de profit si bani, he CHEFERE sau GEFERE se aude? Siguranta calatorilor nu inseamna INTERCITY si viteza mare si dat oameni afara si vandut la fiare vechi vagoanele si locomotovele vechi, unde va e omenia!!! Un vechi reparator de masini de scris.

    Deci
    Un transport sigur cu viteze mai mici
    Da siguranta transportului si a locurilor de munca! si turism sigur bazat pe trans 😡 port sigur de calatori si sa nu mai sara in aer vagoane pe sine furate

  • Joli Martin spune:

    Regele fierului vechi „”- cumpara CFR marfa – cu 210 milioane – euro = 100 * 200= 20 miliarde euro = Averea post- belic-pre-revoluta 1990 – intretinuta de 3 generatii – infrastructura Cailor Ferate Romane – vanduta cu 210 mlioane euro = Bilantul revolutionar – ca in timp de pace ,n-a fost distrus cu viteza ” LUMINII – 300 000 km pe secunda = 260 miliarde us dolari = 230 miliarde euro in 23,5 ani=9,787.234.043 euro pe an ” Cheltuit de guvernele prost-capitaliste ,documentat la toate privatizarile ,de pilda Oltchim – 41 miloane *100 =4 miliarde euro _infrastuctura combinatului ca ” Rezerve ” Dorminde ” numit de Macro-economul – care face bilantul la expropiere-vanzarea combinat-fabricii in cauza.!!! Nu mai am cuvinte – ca poporul roman DOARME – DESTEPTAREA dar PRONTO-VITE-SCHNELL ca patria se scufunda-cade-n prapastie in HADES-IAD – unde LUCIFER pregataste -Tepele-calibrate-marimii hotilor adecvate-pasuite ” Teapa cea mare rezervata pentru Trai-NU Basescu si cazanele cu smoala penru U.D.M.R-isti.!!! Jo Martin R O-!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *